"דרמה עוצמתית הנמנעת ממלודרמטיות שמכריחה אותנו לעיתים להתפתל במושב במתח... הופעה חזקה של כל השחקנים". "זוהי אילוסטרציה נגישה לנושא טעון ודחוף". - וארייטי "סרט מעורר מחשבה ושיח בתקופת #metoo, הסרט טעון ואקטואלי". - Screen Daily "משחק מרעיד, על סף הרתיחה". - Hollywood Reporter "בימוי ממוקד, מכוון ונחוש". - Hollywood Reporter "סרטה רב העוצמה של מיכל אביעד הגיע בעיתוי מדויק לשיח התרבותי הנוכחי...הכוכבת לירון בן שלוש מטלטלת...זהו סרט מאיר עיניים על הטרדה מינית במקום העבודה ודרמה חזקה על יחסי הכוח הממלכדים נשים עובדות אל המתעללים בהן". - Now Toronto "הסרט מאלץ את הצופים להתעמת עם האופנים הסמויים והשיטתיים של הטרדות מיניות... "אישה עובדת" מעורר שיח הכרחי...". - Cinema Axis "זה סיפור שהיינו יכולים למצוא בכותרות הראשיות של העיתונים". - Live For Film "עבודה פנומנאלית...". - The Weekly Spoon "אחד הסרטים הראשונים בתקופה העכשווית של העיסוק בהטרדה מינית, והוא עושה זאת בביטחון עצמי ובדקויות המתאימות לנושא...". - FILM THREAT "סרט מדוייק לתקופת #MeToo העוסק בשאלות הגבולות האפורים של הטרדה מינית בעבודה". - Zlotzy in the Movies "סרט רלוונטי, מטלטל ואמיץ". - Zlotzy in the Movies "סרט אינטליגנטי, עשייה של מאסטר". - חדשות הוליווד "". "נפרש כמו מותחן פסיכולוגי, שתוך הידוק לפיתתו לוכד את השתלטותה האיטית של הטרדה מינית על חייה של אישה". - Ben Kenigsberg, ניו יורק טיימס "דרמה ישראלית מעולה, אחד מהסרטים הטובים ביותר השנה". - Critics' Pick, לוס אנג'לס טיימס "מפיל מהכיסא, מצוין בכל קנה מידה ולא יכול להיות יותר רלבנטי מזה. מתוחכם, מלא תובנות וחודר לעצמות". - Kenneth Turan, לוס אנג'לס טיימס "סרט עוצמתי וחשוב ביותר שילווה אתכם הרבה זמן, משחק יוצא מן הכלל, מבויים בכישרון רב ובחוכמה, לא להחמיץ. 5 כוכבים". - אלברט גבאי, סינמה אקשן "מראה באופן מאיר עיניים וריאליסטי במיוחד, את המצב שיותר מדי נשים מוצאות את עצמן בתוכו. לוכד במיומנות את זדוניותה של התופעה". - Vanessa H. Larson, וושינגטון פוסט "דרמה עוצמתית הנמנעת ממלודרמתיות ומונעת מהתבוננות שקטה שגורמת לנו לא פעם להתפתל בכיסא". - Denis Harvey, וראייטי "הופעה רבת עוצמה של לירון בן-שלוש המתוחכמת והמבטיחה. דרמה עוצמתית שבוערת על אש קטנה, ללא רגעים קולניים ומוחצנים אליהם היתה עלולה להיכנע". - הוליווד ריפורטר, Elizabeth Kerr "דרמת ממוקדת שלא היתה יכולה להגיע בעיתוי נכון יותר. המשחק מעולה והמצלמה החקרנית של דניאל מילר קשובה לשפת הגוף בין השחקנים". - Wendy Ide, סקרין דיילי "הישג מרשים של מיכל אביעד בדרמה אפקטיבית. המשחק של הגיבורים מצוין ולירון בן-שלוש משכנעת במיוחד בתפקיד שעלול היה להיות לא יותר מקלישאה". - Joe Morgenstern, וול סטריט ג'ורנל "מומלץ לכל גבר לצפות כדי להבין מה חווה מחצית האוכלוסיה שעל הפלנטה". - Try Burr, בוסטון גלוב "מלא מחשבה, עכשווי, כל רגע מצביע על חמלה עמוקה. סרט מרובה רבדים בעידן ה-MeToo". - סן פרנסיסקו כרוניקל, Elizabeth Weitzman "חזק ומתוחכם. לירון בן-שלוש מציגה אלגנטיות ואינטליגנציה תוססת בסגנון אודרי הפבורן". - Marie-NoëlleTranchant, לה פיגארו "אביעד מפרקת באופן מושלם את תחושת הכוח של הבוס. המתח לא מרפה והדמויות מתפתחות באופן מורכב". - Mathilde Blottiere, טלרמה "מסקרן ומתכתב באופן בוגר ורלוונטי עם תנועת ה- MeToo. דמותה של לירון בן-שלוש המצוינת מעוצבת בקווים מדויקים, מנשה נוי בטוב שבתפקידיו". - שמוליק דובדבני, Ynet דירוג_כוכבים: 4.5 "מיכל אביעד הצליחה לשרטט ביעילות את מה שכמעט אף פעם לא נראה על המסך. מנשה נוי מגלם את דמותו היטב ולירון בן-שלוש מציגה משחק מדויק, כזה שמצליח להעביר באמצעות מחוות מינימליות מצב נפשי רב רבדים. 4.5 כוכבים". - נירית אנדרמן, הארץ "סרט שמקדים את זמנו, תצוגות משחק מרשימות של לירון בן-שלוש. מנשה נוי ואושרי כהן. מחויבותה רבת השנים של מיכל אביעד לבחינה מעמיקה של נשיות ישראלית מעידה כי היא לא רק מגיבה לרוח הזמן - היא מסייעת להגדיר אותה בסרטיה". - נטע אלכסנדר, הארץ "הדרמה הכי רלוונטית ואקטואלית שאפשר לחשוב עליה כרגע. לירון בן-שלוש ומנשה נוי מצוינים". - אבנר שביט, וואלה "הופעה חזקה של שלושת השחקנים – לירון בן שלוש הנהדרת, מנשה נוי בדמות מהנה ומפחידה בו זמנית ואושרי כהן שמייצר אמינות ומנעד רגשי גדול. הסרט, שמציג לאורך כל אורכו אחידות ברמה ובסגנון ואינטנסיביות של חווית צפייה, יוצא בתקופה בה הנושא שהוא מציב במרכזו הוא אקטואלי, אבל איכותו הקולנועית עושה יותר מללכוד את הרגע הפוליטי הנוכחי – היא מעלה לתודעה את הנושא דרך סיפור אנושי מדויק". - עופר ליברגל, אתר סריטה